Digimarkkinointi

Digimarkkinoinnilla tarkoitetaan sähköisen markkinoinnin keinoja, jotka käsittävät esimerkiksi yrityksen hakukonemarkkinoinnin, hakukoneoptimoinnin, sähköpostimarkkinoinnin, sosiaalisen median näkyvyyden- ja markkinoinnin, sisältömarkkinoinnin, mobiilimarkkinoinnin ja www-sivut. Digitaalisen markkinoinnin toteuttamiseen käytetään erilaisia digitaalisia ohjelmistoja- ja työkaluja. Digitaalisen markkinoinnin avulla yrityksen on mahdollista seurata ja mitata markkinoinnin toteutumista tarkasti ja kustannustehokkaasti. Digimarkkinointi kehittyy jatkuvasti ja sen merkitys yritystoiminnassa korostuu merkittävästi erilaisten älylaitteiden suosion ja kehittymisen myötä. 

Tässä digimarkkinointiin liittyviä hyödyllisiä linkkejä: 

 

Digimarkkinointiin liittyviä blogeja: 

 

Ohessa muutamia aiheeseen liittyviä videoita: